Forever Young

We Are Together :*
Sunday, March 4, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Hai hai , assalamualaikum . Sorry lama jugak tak hupdate . Esok dah start exam , now study , study and study ! Em em , eh straight to the point ! Aku dah buat kawan aku kecewa dengan aku . Maafkan aku , aku tak sengaja . Serious tak sengaja weii :( See, the tittle macam makwe pakwe pulak kan ? Together segala bagai . Hahaha , sini aku nak cerita pasal kawan aku , dia bawah sikit dari aku . Heeee , nak tengok dia ? Dia cantik , sememangnye cantik :)

Seeeee , cantik kan ? Eh , opcosh leee . Kawan aku kan . Tengok dia ada tahi lalat . Orang cakap , tahi lalat ni penyeri . Eh , betol ke ? Maybe jugak , sebab tu dia cantik . Kay , nama dia Nurul Ilyana . Dia form 2 this year . Dia tak sebaya dengan aku sebaliknye dia adik aku . Dia sekolah dekat Sultan Abdul Aziz . Alaaaa , dekat jee :D Heheheh , kitorang kenal dalam FB jeee . Tak pernah jumpa but teringin sangat nak jumpa :( Kitorang selalu shareSHARE masalah . Orang kata apa ? Em alaaa , tu , adoii haaaa ! Get it , orang kata Sharing Is Caring . Right ? Em em , kitorang happy , sad semua sama sama . Kan yana ? Kitorang selalu skype , karoke samaSAMA . Em , aku sayang dia sangat . Sumpah aku cakap , memang aku sayang dia . Yana , MAAFKAN aku sebab aku dah buat kau kecewa . Aku tak sengaja , aku post pasal kau lambat . Yang paling penting , aku tetap sayang kau . Yana , AKU SAYANG KAU :*  Ikhlas dari aku , pu'a yang PENDEK nii . Hahahaha

Eh , panjang gilooooo , kan ?! Well , pasal kawan apa pun aku sanggup . Eh maafkan aku kalau ada yang kurang . Aku tak boleh nak sempurna di mata orang . Maafkan aku kalauKALAU ada yang typo . Hehehe , bye , nak study ! Assalamualaikum :*
                                       


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction